Rotterdam in de hoofdrol - over marketing en parkeren

nov12
In september 2017 is het EPA congres in Rotterdam met als thema 'parking in the city lounge'. Dat Rotterdam werk maakt van parkeren, blijkt onder andere uit het marketingplan dat specifiek voor parkeren werd opgezet en dat inmiddels in uitvoering is. Vexpan organiseert daarom een lunchbijeenkomst met de gemeente Rotterdam in de hoofdrol.

Tijdens de lunchbijeenkomst vertelt Ties de Groot van de gemeente Rotterdam hoe de marketing van het parkeren wordt aangepakt. Welke middelen en kanalen worden ingezet en hoe heeft online marketing een plek in de strategie gekregen? Giuliano Mingardo en Jan-Jelle Witte van de Erasmus Universiteit deden het vooronderzoek voor het marketingplan en vertellen hun aanpak en leggen uit op welke manieren data-analyse ingezet kan worden om gericht marketing te bedrijven.

 

De lunchbijeenkomst is door iedereen bij te wonen en vindt plaats bij Green Village in Nieuwegein. Meld u aan via:  www.vexpan.nl/events/vexpan-lunchbijeenkomst-marketing-van-parkeren/

Datum / tijd

12 november 2015
Aanvang: 09.00 uur

Locatie

near_meGreen Village - Nieuwegein