DVM wordt tweedaagse vakbeurs Verkeer, Mobiliteit & Parkeren
“Met bezoekersaantallen die richting de tweeduizend op één dag gaan, raken de gangpaden te vol en bereikt de parkeercapaciteit van Expo Houten een kritieke grens. Bovendien heeft een groeiend aantal exposanten voorkeur voor twee beursdagen. Het is een stap waar de beurs aan toe is”, aldus Marc de Winter, commercieel directeur van beursorganisator ExpoProof.
Toenemende interesse voor parkeren
Door de uitbreiding naar twee beursdagen zullen de bezoekersaantallen gaan stijgen, omdat een bezoek makkelijker in de agenda kan worden gepland. Ook ontstaat er meer lucht in het lezingenprogramma zodat de zalen minder snel overvol raken. De beslissing om de sector parkeren een prominentere plek te geven, is het gevolg van een duidelijk waarneembare trend. Er is een toenemende interesse bij bezoekers voor parkeren als schakel in de mobiliteitsketen.
Het laagdrempelige en gastvrije concept met gratis koffie, thee en fris voor exposanten en bezoekers blijft gewoon bestaan. Ook zullen er geen enorme stands verrijzen, maar blijft de kracht van de beurs behouden door een gelijke verdeling van grotere en kleinere aanbieders op de Nederlandse markt.

Dag van Verkeer en Mobiliteit word in 2016 een tweedaagse waar Parkeren meer aandacht krijgt