Nieuw:magazine Mob.Management

maandag 9 augustus 2010
timer 4 min
MobiliteitsManagement Magazine maakt vliegende start Tijdens de Slim Werken en Slim Reizen Experience werd het eerste nummer van MobiliteitsManagement Magazine gepresenteerd. Na een succesvolle start verschijnt in november het tweede nummer van dit nieuwe vakblad, bestemd voor de snel groeiende groep bij overheden, regio's, werkgevers en adviesbureaus die zich met mobiliteitsmanagement bezighouden.  
Nieuw:magazine Mob.Management

Klik hier voor een aantrekkelijk introductieabonnement: nu abonnee worden is in 2011 betalen! Dat betekent één nummer van MobiliteitsManagement Magazine en twee nummers van Verkeer in Beeld gratis! (aanmelding via e-mail)

Volwaardige positie


Geert Dijkstra, verantwoordelijk uitgever van Acquire Publishing, licht toe: “Mobiliteitsmanagement is inmiddels enkele jaren bezig een volwaardige positie te verwerven binnen verkeerskundig Nederland. Niet alleen bij de landelijke, provinciale en lokale overheden neemt het aantal functionarissen dat in voltijd of deeltijd bezig is met mobiliteitsbeleid of – uitvoering toe. Ook het bedrijfsleven heeft het instrument ontdekt. We merken dat onder al die functionarissen de behoefte aan een eigen informatieplatform snel toeneemt om zo kennis en ervaringen uit te wisselen, te leren van elkaar en te zien wat wel en niet werkt in binnen- en buitenland.”

Samenwerking met partners in de markt


MobiliteitsManagement Magazine is in nauwe samenwerking met marktpartijen tot stand gekomen. Voor het eerste nummer werkte Acquire Publishing samen met Taskforce MobiliteitsManagement en het ministerie van V&W. Ook is er een samenwerking met de MobiliteitsManagement Academy en wordt met meerdere partijen gesproken over allerlei vormen van samenwerking. “Naast het publiceren van eigen artikelen willen we als uitgever vooral ook bestaande informatie beter ontsluiten richting de doelgroep. Zodat zowel functionarissen, voor wie mobiliteitsmanagement hun dagelijks werk is, als directieleden of HR-managers die voor het eerst met het vak in aanraking komen, snel de juiste informatie tot hun beschikking krijgen.”

Diepgang én praktijk


Dit heeft zich ondermeer vertaald naar een vanuit en voor de praktijk uitgebreide casebeschrijving van mobiliteitsmanagement in Londen, een overzicht van mobiliteitsprojecten in de diverse regio's en een selectie van opvallende en inspirerende praktijkvoorbeelden. In de achtergrondartikelen ondermeer een interview met Willem de Jager, een van de gezichten van mobiliteitsmanagement in Nederland, en het verslag van het rondetafelgesprek over het transitieproces waarin mobiliteitsmanagement zich anno 2010 bevindt. Kortom; diepgang én praktijk, informatie én inspiratie voor iedereen die betrokken is bij mobiliteitsbeleid en –uitvoering in Nederland. Ook het tweede nummer kenmerkt zich als een brede informatievoorziening voor de lezer.

Crossmediaal informatieplatform


Om in de informatiebehoefte van de doelgroep te voorzien, wordt onder de vlag van MobiliteitsManagement Magazine een pakket aan informatieproducten ontwikkeld. Er staan naast het magazine, dat voorlopig zes keer per jaar gaat verschijnen, ondermeer ook een eigen website, e-mailnieuwsbrief en landelijke en regionale bijeenkomsten op de planning. “Op die manier kunnen we in de complete informatiebehoefte voorzien; van achtergrondartikelen in het magazine tot kennisuitwisseling tijdens de regiobijeenkomsten en van een overzichtelijke lijst van aanbieders van mobiliteitsdiensten tot fora op de site”, aldus Dijkstra.

Meer informatie


MobiliteitsManagement Magazine zal op basis van abonnementen worden verspreid. Geïnteresseerden kunnen het eerste nummer gratis en vrijblijvend ontvangen door een mail te sturen naar abonnementen@acquirepublishing.nl. Er zijn in het magazine ook een beperkt aantal advertentieposities beschikbaar, daarvoor kan contact worden opgenomen met Harald Jansen via hjansen@acquiremedia.nl.

Direct een (voordelig) abonnement kan natuurlijk ook!


Bent u op voorhand overtuigd van MobiliteitsManagement magazine én wilt u úw vakblad bij de start een extra stimulans geven? Dan kunt u ook direct een abonnement nemen. Een abonnement (dat bestaat uit zes edities van MobiliteitsManagement magazine én zes edities van Verkeer in Beeld magazine) kost € 125,- per jaar. Wanneer u zich nu abonneert, ontvangt u de twee in 2010 te verschijnen edities gratis.

Klik hier

of bel met Acquire Publishing: 038-4606384
.

Klik hier als u het eerste nummer van MobiliteitsManagement Magazine gratis en vrijblijvend wilt ontvangen! (aanmelding via e-mail)


 

Terug naar overzicht nieuws >>>