Parking with a personal touch

dinsdag 16 augustus 2022

Interparking investeert volop in middelen om haar parkeerders een efficiënte en optimale klantbeleving te bezorgen. Naast een schone en veilige parkeergarage is communicatie hierin een zeer belangrijk onderdeel. Scheidt & Bachmann geeft bij de entree van Interparking Boulevard met het nieuwe product entervo.sign de parkeerbeleving een nieuwe impuls. Met behulp van deze digitale schermen worden parkeerders straks persoonlijk welkom geheten en wordt hen informatie op maat vertoond dat bijdraagt aan een optimale parkeerbeleving.

Interparking Boulevard is de eerste parkeergarage in de Benelux waar de Scheidt & Bachmann entervo.signs geïmplementeerd zijn en via deze displays een extra dimensie geeft aan de parkeerbeleving van hun klanten. Jigal Agsteribbe: “Scheidt & Bachmann Benelux denkt graag mee met de klant. De behoefte om parkeerders beter en uitgebreider te informeren kunnen we met entervo.sign eenvoudig faciliteren. Deze innovatieve en flexibele oplossing sluit naadloos aan op onze visie van moderne parkeergarages.”

Erwin Lund, senior projectmanager ontwikkeling, legt uit: "Bij Interparking zijn wij zeer tevreden met de implementatie van deze digitale informatiedisplays. Het is een groot voordeel dat we realtime informatie kunnen verstrekken aan onze parkeerders, maar ook de ruimte hebben voor een persoonlijke boodschap. Bijvoorbeeld door onze bezoekers met een online reservering te begroeten met hun naam of om aan een bezoeker aan te geven hoeveel plekken beschikbaar zijn en in welke sectie men het beste kan parkeren. Deze tool biedt een grote meerwaarde ten opzichte van onze traditionele informatieborden en past uitstekend binnen onze missie; het realiseren van hoogwaardige en betaalbare parkeeroplossingen en het faciliteren van een optimale klantbeleving.

Interparking en Scheidt & Bachmann Benelux nodigen alle geïnteresseerden uit om komende zomer een bezoek te brengen aan Parking Boulevard in Scheveningen en zelf een moderne klantgerichte parkeerflow te ervaren.

Over Interparking

Interparking ontwikkelt, verwerft, verhuurt en beheert al meer dan zestig jaar parkeergarages in 9 Europese landen. Hoge kwaliteit en betaalbaar. Al sinds de bouw van de eerste parking in Brussel ligt de focus op hun bezoekers. Door deze sterke focus op de klant en het realiseren van hoogwaardige parkeervoorzieningen heeft Interparking een sterke marktpositie opgebouwd en is het een van de toonaangevende parkeerexploitanten in Europa met meer dan 110 miljoen bezoekers per jaar. In Nederland heeft Interparking een uitgebreide portefeuille opgebouwd van 127 parkeergelegenheden, waarvan 20 in eigen beheer.

digitale schermen bij inrit van Interparking Boulevard (Afbeeldingsbron: Interparking)